Tabita s.r.o.

o nás

My vám rozumieme veľmi dobre...
... otázka znie, či si aj vy rozumiete.
Ak máte pocit, že sa strácate v problémoch,
pomôžeme Vám, aby sa začali strácať Vaše problémy.

Tabita s.r.o. vznikla 3. októbra 2002 z podnetu výstupov výskumného projektu EU SenioBench, ktorý porovnával kvalitu zariadení sociálnych služieb pre seniorov v 14 vyspelých krajinách Európy. Zakladateľmi spoločnosti je PhDr. Mária Kovaľová, PhD. MHA a Ing. Mgr. Ondrej Buzala MHA.

Počas 15 rokov svojej pôsobnosti sme naďalej jedinou obchodnou spoločnosťou na Slovensku, ktorá sa špecializuje na problematiku kvality sociálnych služieb s vývojom vlastných obchodných produktov pre systémové zvyšovanie a zabezpečovanie kvality v sociálnych službách a s vlastnou odbornou publikačnou činnosťou.

Do druhej polovice roka 2017 sme vstúpili s celkovým počtom 133 klientov, z ktorých väčšina z vás ste poskytovatelia sociálnych služieb v zriaďovateľskej pôsobnosti vyšších územných celkov, miest a obcí. Avšak v portfóliu ste aj občianske združenia a neziskové organizácie, alebo priamo mestské alebo obecné úrady.

Naši pracovníci sú nielen poradcovia,ale aj audítori systému manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001:2009, metodici, školitelia a posudzovatelia pre model CAF a EFQM, supervízori a autori odborných publikácií a článkov. Majú reálnu prax v sociálnych službách a dobre rozumejú vašim praktickým problémom.

Systematicky monitorujeme podmienky prevádzky sociálnych služieb a desiatky zákonov s vyhodnocovaním dopadu na interné smernice a odborné postupy v sociálnych službách a poskytujeme informačný servis našim klientom. Pravidelne navrhujeme zmeny, vyvíjame a validujeme procesy, smernice, metodiky odborných postupov, zachytávajúc v nich nielen novelizácie a novinky, ale aj vaše vlastné skúsenosti a aplikačnú prax.

Diskutujeme s vami o realite dennej existencie a sprevádzame vás v dobrom i v zlom. Spájame akademickú a praktickú stránku poskytovania sociálnych služieb, organizujeme pre vás odborné podujatia a vzájomné návštevy manažmentu našich a zahraničných prevádzkovateľov.

Spolupracujeme s partnermi a odborníkmi na sociálnu problematiku a kvalitu v sociálnych službách zo Švajčiarska, Nemecka, Chrovátska a Dánska, pravidelne sa navštevujeme a vymieňame si odborné pohľady na realizáciu rôznych postupov a opatrení. Ak sa naše stretnutia uskutočňujú na Slovensku, pozývame vás na tieto pracovné stretnutia a umožňujeme osobnú výmenu slúseností a partnerstiev.

Robíme veľa pre to, aby sme vám ponúkli odborne správne a bezpečné služby, za ktoré nesieme záruku. Robíme veľa preto, aby ste v nás cítili odbornú oporu a brali nás nielen ako profesionálnych poradcov, audítorov a supervízorov, ale aj ako priateľov, ktorí rozumejú vašim odborným aj osobným, ľudským problémom.

Zostante naďalej v tejto komunite a pripojte do nej aj vašich kolegov z iných prevádzok, aby sme spoločným úsilím hýbali balvanom zodpovednosti a povinností čo najefektívnejšie. Využívajte náš servis a zostaňme spolu aj v roku 2017.

Výpis z predmetu podnikania:

  1. Poradenská činnosť v rozsahu podnikateľského a organizačného poradenstva v rozsahu voľnej živnosti
  2. Usporadúvanie školení, seminárov a vzdelávacích podujatí
  3. Vykonávanie vzdelávacích programov v oblasti sociálnych služieb zameraných na vykonávanie vybraných pracovných činností a na ďalšie vzdelávanie
  4. Vydavateľská činnosť
  5. Výstavnícka a propagačná činnosť
  6. Reklamná činnosť


V rámci predmetu podnikania

  1. Poradenstvo a školenia pre aplikáciu zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a podmienok kvality.
  2. Implementácia podmienok kvality a sprevádzanie pre ich udržiavanie
  3. Poradenstvo pri implementácii systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 nn do sociálnych služieb
  4. Poradenstvo pri implementácii systému riadenia kvality podľa modelu CAF do sociálnych služieb
  5. Poradenstvo pri implementácii systému riadenia kvality podľa modelu výnimočnosti EFQM do sociálnych služieb
  6. Kvalifikované školenia personálu k zavádzaniu systémov riadenia kvality
  7. Vzdelávanie manažérov kvality so zameraním na sociálne služby
  8. Zavádzanie inštrumentov kvality do sociálnych služieb (dokumentačné systémy, procesný prístup, nástroje merania, zlepšovateľské projekty, dotazníky spokojnosti, opatrovateľské a ošetrovateľské koncepty a modely, opatrovateľská a ošetrovateľská vizita, odborné štandardy opatrovateľskej činnosti, metodiky odborných činností a pod.)
  9. Kontinuálne poradenstvo a sprevádzanie v udržiavaní a rozvíjaní zavedených systémov riadenia kvality, alebo v súťaži o Národnú cenu kvality
  10. Vykonávanie auditu, assessmentu kvality služieb a benchmarkingu
  11. Služby externého manažéra kvality
  12. Komplexná revízia interných dokumentov a servis pre ich udržiavanie v aktuálnom stave
  13. Odborné podujatia napríklad pre pripomienkovanie zákonov, aplikačnú prax a podobne
  14. Pomoc pri odstraňovaní nedostatkov zistených pri kontrolách
  15. Sprostredkovanie odborných exkurzií do zariadení sociálnych služieb v Nemecku a sprostredkovanie partnerstiev
  16. V neposlednom rade obyčajné a priateľské neformálne stretnutia a výmenu názorov a skúseností v príjemnom prostredí našej Akadémie vzdelávania a výskumu v sociálnych službách v Holíči, alebo pri relaxácii v Planéte Malého princa, kde ste srdečne vítaní.

Tabita s.r.o. je zakladateľom Inštitútu kvality sociálnych služieb, ktorý sa v roku 2016 transformoval do samostatnej obchodnej spoločnosti Tabita-IKSS s.r.o. (IKSS = Inštitút kvality sociálnych služieb) a od tohto kroku sa nová spoločnosť venuje výhradne kvalite sociálnych služieb so zameraním na podmienky kvality podľa zákona o sociálnych službách.

Tabita s.r.o. je spoluzakladateľom Akadémie vzdelávania a výskumu v sociálnych službách.

Tabita s.r.o. a Tabita-IKSS s.r.o. finančne, materiálne, personálne aj dobrovoľnícky podporujú občianske združenie Planéta Malého princa, ktoré prevádzkuje malé relaxačno pobytové zariadenie pre oddych pracovníkov sociálnych služieb a pre Team-building v Holíči.

Spoločne tak vytvárame jedinečný komplex komerčno - neziskových služieb, ktorých jediným cieľom je slúžiť tým, ktorí slúžia ľuďom v núdzi a ktorý mohol vzniknúť iba vďaka vám, našim klientom.